Her sitter jeg og har det nokså fint…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er merkelige tider vi lever i. Jeg sitter her hjemme med et nokså bedagelig hjemmekontor (selv om jeg har mange kollega som har det kjempetravelt), og jeg nyter det fine været på denne fine årstiden, jeg har tid til baby og hobby og jo: jeg har det egentlig ganske bra.

Og samtidig får jeg dårlig samvittighet. For jeg syter av at jeg savner rutiner, mens det er sinnsykt mange som ikke vet om de vil få inn en neste lønning. Jeg sutrer over at jeg ikke kan besøke folk som vanlig, mens noen sitter helt alene og kan ikke treffe noen på måneder.  Jeg kan gå tur og synes det er dumt at jeg ikke kan ta med meg så mange, mens andre er syke, eller har sine kjæreste på sykeshus. Jeg har gått glipp av noen møter og arrangementer, men mange andre i verden har mistet alt de hadde. Så hvis du er som meg, og egentlig ikke har det så ille; Vær takknemlig. Se det positive. Gjør det du kan for å hjelpe noen andre, eller for å muntre opp noen du kjenner.

Klem 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *