En hel drøss med frisk luft (del 2/2)

Categories E Natur og Turer

 

 

En av mine store gleder i denne rare tiden, har vært turer.  Så jeg har vært ute så mye som mulig, med så mange som mulig (selv om vi prøver å holde avstand, og stort sett bare med en person om gangen)

 

Det er så mye vakkert i naturen!

 

Og jeg er takknemlig for at vi bor her, i Norge, i Sokndal, hvor det enda er mulig å gå ut. Og hvor turstiene ikke er stappfulle av folk 🙂

 

På denne turen traff vi for eksempel bare to personer, som gikk sammen. Og det på en god times topptur. Det er det flotte med å ha så mange tilgjengelige turer i området!

 

HAdde en opptelling nå, og jeg har gått i hvert fall 8 forskjellige toppturer nå, og noen av dem har jeg gått flere ganger. I tillegg har det blitt noen andre skogsturer også.

 

Og enda er det et par topper jeg ikke har vært på som jeg vet om. På den umiddelbare to do- lista står Jibbeheio, Kolbolten og kanskje Fladen.

Elsker du også å gå turer?

Hva får du gjort i coronatider som du ikke får gjort nok av ellers?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *