Not a Fan

Categories H bok

“Becoming a Completely Committed Follower of Jesus.”

"Not a Fan - Becoming a Completely Committed Follower of Jesus" av Kyle Idleman

Boktittel: Not a Fan

 

Forfatter: Kyle Idleman

 

Innhold: Idleman har skrevet en bok om forskjellen mellom fans og følgere av Jesus. Alle fans vil definere seg selv som en følger, men de er ikke villige til å virkelig følge Ham. Boka er lettlest og bibelsk.

Min Mening: Denne boka overrasket meg positivt! Det er det beste kristne boka jeg har lest på lenge, og alle kristne burde lese den!

Terningkast: 6. Dette er en bok jeg gjerne kunne tenke meg å lese igjen (i papirform) om noen år. Den har mye bra som en kan tenke over.

BildeKilde

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *