Helga da mye gikk galt

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige helg var jeg på LED 19 i Oslofjorden. Vi var omtrent halvannet tusen kristne ledere samlet på et sted, for å få inspirasjon, bli kjent og lære litt nytt.

Vi stilte på konferansen med en god gjeng fra menigheten vår! 

Det var en god helg, men også ganske slitsomt. Både fordi jeg fikk noe problemer med bekkenet, men verst av alt var at kamera ble ødelagt. 6000kr rett i søpla, og ikke ser det ut til at forsikringen dekker det heller… Altså, noen ganger skjønner jeg ikke hva vi skal med forsikringer. For hvis du ikke ser hvordan det blir ødelagt, så teller det ikke. Og hvis det kommer vann inn i huset, men fra veggen, ikke taket, så teller det heller ikke. 

Uff, men helga var fin da. Det var bare det at så snart jeg kom hjem, ble jeg skikkelig-skikkelig forkjøla, og har ikke klart å fungere hele uka. Blir hengende etter både på jobb og studie, for ikke å snakke om husarbeid. Alt stabler seg opp over hodet på meg nå, kjenner jeg… 

Håper du har hatt en litt bedre uke 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *