Gaver til ei jente som kommer…

Categories A Hobby

Dette søte, hvite stoffet var en liten rest på ca 60 cm som kun kostet 44kr. Av den fikk jeg nok til hele to bodyer og to smikker til nyfødt.  

Kostet jo litt mer til sammen, siden jeg måtte ha knapper, kantbånd og fleece i smikkene. Men allikevel et godt kjøp, spør du meg! 

 

Den ene bodyen laget jeg med overlappet halsåpning og skjørt. Jeg tok utgangspunkt i et gratismønster HER, men har lagt til skjørtet selv. Den andre er en omslagsbody fra Nefertari, en oppskrift som finnes i boka Handmade. Smikken er et gratismønster. Du finner link HER. En super ting å sy av rester, og du kan bruke både fast og stretch-stoff! 

Den rosa bodyen venter på noen knapper jeg skal kjøpe – har lyst til å prøve med metallknapper denne gangen.

 

 

1 kommentar

1 thought on “Gaver til ei jente som kommer…

  1. Nydelig arbeid og flott stoff. Det er moro når ting faktisk er like fint, om ikke finere, enn det man får kjøpt. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *