Som nevnt har den siste uka vært nokså tung. Har vært veldig forkjølet, og ligget på sofaen mye av tida. Men i går følte jeg meg endelig litt bedre, og bra var det, for da skulle jeg i babyshower til min gode (og veldig gravide) venninne Monica! Mye koselige leker, deilig mat, og kjekt å se igjen noen jenter som jeg studerte sammen med på lærerskolen! 

Det har blitt lite turer de siste ukene, siden bekkenet er litt kranglete innimellom. Men her er et bilde fra en runde sammen med lillebror. Jeg prøver å skvise inn en tur de dagene jeg kjenner at jeg har nok overskudd. Og da er Ninja alltid klar til å kaste seg med! 

Resten av dagene er Ninja også fornøyd med å få leke…

Eller, helt enkelt, bare kose… *raringen*

Jeg har mye som jeg har lyst til å sy. Men nå har det blitt en liten pause fra symaskinen, siden jeg var syk. Og den pausen må nok vare en liten stund, siden jeg nå ligger nesten en uke etter med studiene. Men heldigvis har jeg vinterferieuka til å ta igjen litt av det tapte. Og hvis jeg er heldig, får jeg kanskje sydd litt da også 🙂 

Ble i hvert fall fornøyd med at jeg fikk brukt siste resten av kaninstoffet (se kjolen HER) til å sy denne søte babyluen med merinoull inni.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *