Ferdig med mai!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det ser så mye som skjer for tiden, og jeg ligger enda over to uker bak med bloggingen xD Så her har jeg bare samlet litt av hvert av bilder fra slutten av mai i ett innlegg. Så bær med meg hvis du ikke liker sånne alt-og-ingenting-innlegg…

Mai var en fantastisk måned! Jeg gjorde fremskritt på vektnedgangen (må skrive mer om det senere).

Jeg vant også et gavekort på 3000 kr i en challenge i regi av Herbalife. Så da ble jeg like godt skikkelig herbalife-geek og bestilte altslags pulvergreier.

xc

Jeg gikk mange fine turer, men mange fine folk! Her er Bente på Åmotfjellet. Dit skal jeg gå i dag også, med elever (siste skoledag!)

Jeg bruker rett som det er den nye tightsen og rumpetaska jeg har sydd. De er gode å ha på tur! Neste prosjekt er sportsbh som matcher tightsen. Håper jeg får tid til det i helga.

Miriam finner stadig på nye sprell. Hun elsker smykket på bildet under, og har blitt en skikkelig bade-nymfe nå i varmen. Det er også gøy at hun har blitt stor nok til å leke mer med andre barn 🙂

Nå som jeg får ferie, blir det deilig med enda flere turer i skogen…

Og enda flere badeturer 🙂

Og enda flere sprell 🙂

 

Kanskje jeg til og med klarer å lokke med meg hele familien (Thomas) på morgentur igjen, slik som denne søndagen. DET var idyllisk, det 🙂

Litt trøtt enda…

 

Håper du får en nydelig helg! Jeg starter helga tidlig denne uka. Og skal nyte hvert øyeblikk 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *