Hjemmesydd Tights

Categories A Hobby

Jeg gledet meg veldig til dette syprosjektet når jeg kjøpte mønsteret. Måtte vente en liten stund til stoffet jeg hadde bestilt, kom. Og så kunne jeg gå i gang med å sy treningstights! Mønsteret er Thea Tights. Stoffet er lycra. Mønsteret er langt nok for langbeinte meg (Halleluja!), og har god sømbeskrivelse.

Liker også veldig godt lommen, så jeg kan ha med meg mobilen…

 

Siden jeg er i gang med vektnedgang, og prøver å trene en del har det vært mange muligheter til å bruke denne tightsen. Og jeg sier meg strålende fornøyd! Den sklir ikke ned (slik nesten alle andre tightser jeg har prøvd), er utrolig behagelig, og jeg synes stoffvalget ble veldig kult! 

 

Jeg har veldig lyst til å bruke restene til å sy en matchende sporsbh, og har kjøpt mønster til det nylig. Så får vi se… 🙂

 

Det kan også hende at jeg syr flere slike til meg selv fremover! Og kanskje jeg også tar bestilling, for disse var greie å tilpasse til ulike kroppsfasonger.

4 kommentarer

4 thoughts on “Hjemmesydd Tights

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *