Eclipse og Breaking Dawn

Categories K Blogg

“He’s like a drug for you, Bella.” His voice was still gentle, not at all critical. “I see that you can’t live without him now. It’s too late. But I would have been healthier for you. Not a drug; I would have been the air, the sun.” The corner of my mouth turned up in a wistful half-smile. “I used to think of you that way, you know. Like the sun. My personal sun. You balanced out the clouds nicely for me.” He sighed. “The clouds I can handle. But I can’t fight with an eclipse.

 

"Breaking Dawn (The Twilight Saga, Book 4)" av Stephenie Meyer

 

Boktittel: Eclipse & Breaking dawn (Twilight-seriens to siste bøker)

 

Forfatter: Stephenie Meyer

 

Innhold: Bella har funnet tilbake til sin store kjærlighet, Edward etter en tid fra hverandre i New Moon. Men noen ting har endret seg. Kan forholdet overleve disse endringene, kombinert med trusslene som kommer utenfra?

 

Min mening: I år har jeg prioritert litt om-igjen-lesing av gamle favoritter. Twilight-serien er fremdeles herlig å forsvinne inn i (selv om jeg blir flau når jeg ser filmene). Var spesielt gøy å lese om Bellas erfaring med Renesmee nå som jeg er gravid 🙂 Kan også konkludere at jeg liker best den første og den siste boka i serien…

BildeKilde

Terningkast: 6. Herlig lesning.

Hvis du vil lese flere boktips, ta en tur innom bok-kategorien på bloggen HER.

 

Det er vanskelig å prioritere lesing. I tillegg til masse obligatorisk lesestoff på studiet, har jeg en lang liste med ventende bøker (og lydbøker). Men samtidig er det så gøy å komme tilbake til gamle favoritter. Jeg kunne for eksempel tenkt meg å lese Harry Potter-serien om igjen etterhvert, og kanskje The Hunger Games. Men første-pri på re-read-lista er to kristne bøker jeg husker som knallbra. Er i gang med den ene allerede!

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *