Den du vil jeg skal være

Categories H bok

“Jeg hadde spilt roller hele livet, hadde vært det de ville at jeg skulle være. konsentrert meg om alle rundt meg mens jeg innvendig bestandig hadde følt at jeg satt akkurat her, sammenkrøket midt på en øde, endeløs slette, uten en sjel i verden til selskap.”

 

"Den du vil jeg skal være" av Mindy Mejia

Boktittel: Den du vil jeg skal være

 

Forfatter: Mindy Mejia

 

Innhold: Hattie er en dyktig skuespiller. Såpass god at hun ikke egentlig vet hvem hun er under alle rollene hun spiller. Da hun blir drept, begynner folk rundt henne å forstå litt mer av hennes sammensatte personlighet.

Min mening: Boka er skikkelig fengende fra første stund, og den holder på spenningen hele tiden. Den fikk meg til å gjette flere “geniale” løsninger på mysteriet, men ingen av dem stemte. Og det er nokså sjelden en bok klarer å lure meg for tiden, siden jeg leser ganske mye krim… 🙂

BildeKilde

Terningkast: 5. En av de bedre krimbøkene jeg har lest på en stund. Kan også anbefale Piken uten fortid.

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *