Litt om nå, leiren og bloggen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

Litt om nå: Den siste uka har jeg vært syk. Men ikke så syk at jeg dropper alle planer. Og det er en slitsom type syk. Med hodeverk og vond hals har jeg gått i bryllup, vært mamma til en firemåneder-gammel-baby, vært vikar på planteskolen, gått på møter og fått besøk. Jeg håper virkelig snart jeg skal føle meg frisk igjen, og sove godt. For jeg skal jobbe hele uka, og føler allerede at jeg går i reservemodus. Innimellom dette leser jeg mye, og har begynt å hekle igjen: jeg prøver å lage opp en del ting til julemarked i slutten av november. Da skal jeg stå på stand, og sist solgte jeg en god del heklede dyr og ting.

 

 

Litt om leiren: For litt over en uke siden var vi på familieleir i Lunden. Det gikk over all forventning! Miriam sov godt, var i godt humør, og spiste det hun skulle. Vi gikk en herlig topptur, fikk masse bra åndelig input, og mange fine samtaler med folk i menigheten. Det eneste negative er at jeg antagelig plukket opp forkjølelsen der (har hørt om flere som er syke).

 

 

Litt om bloggen: Jeg føler at bloggen blir kjedelig for tida. Jeg har ikke masse skrive-tid, og det blir mange bokanmeldelser. Men jeg liker å dokumentere det jeg leser – om ikke annet, så for min egen del. Og skrivetiden og -gleden kommer gjerne tilbake etterhvert, når jeg har litt mer tid og overskudd.

Bildene i dette innlegget er fra menighetsweekend i Lunden.  Vi hadde mange fine øyeblikk og  mye gøy. 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *