Piken uten fortid

Categories H bok

“Øye for øye, liv for liv”

 

 

"Piken uten fortid" av Kathryn Croft

Boktittel: Piken uten fortid

 

Forfatter: Kathryn Croft

 

Innhold: Da Leah var tenåring skjedde det noe fryktelig som hun har brukt resten av livet sitt på å fortrenge. Hun er overveldet av skyldfølelse. Men samtidig som at hun prøver å starte og leve igjen, begynner små trusler å ankomme i form av post, epost og telefoner. Er det en ukjent fiende fra fortiden som har funnet henne?

 

Min mening: En utrolig spennende bok! For hvert kapittel ble jeg mer hekta, og denne boka avslører ikke sine hemmeligheter før på slutten. Hovedkarakteren er kanskje litt vel “stakkarslig og svak,” men samtidig sympatisk. Og troverdig nok. Men jeg har noe kritikk til lydbokversjoenen: dialekta til leseren tok lang tid å venne seg til. Det er også flere steder lest noe feil som ikke er klippet bort (jeg brukte Storytel sin versjon)

BildeKilde

Terningkast: 6.  Jeg anbefaler også Den forrige jenta, som også er en annerledes psykologisk thriller med sære karakterer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *