Clematis bag

Categories A Hobby

Denne vesken er laget etter et gratismønster som du finner HER. Jeg har tidligere sydd denne veska fra blue calla, og ble imponert over hvor gode oppskriftene er! De gjør det lett å sy et ellers ganske vanskelig prosjekt. Oppskriftene er på engelsk, men de har mange bilder som viser hva som skal gjøres.

Denne veska gikk helt fint å sy, utenom siste sømmen: der sleit jeg litt, siden jeg har brukt ganske tykt (skinn-)stoff, og det ble ganske mange lag. Men det gikk til slutt, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!Det eneste jeg kunne tenke meg, er at veska var litt større. Så til neste gang skal jeg printe mønsterdelene på A3-ark, og se hvordan størrelsen blir da 🙂  Men denne er perfekt hvis du skal ha den til småtterier som lommebok, mobil og et par smågreier.

Problemet mitt er at jeg helst vil ha med et strikkeprosjekt, og et lite bibliotek og apotek i tillegg 😛

Men altså: sjekk de detaljene <3 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *