Blåfjellet

Categories E Natur og Turer

Nå har jeg hatt flere turer i nærheten av blåfjellet; en stor topp i nærheten som ikke er helt godt merket. Jeg synes det er så spennende å utforske skogen litt, når man ikke vet heeelt hvor man skal…

Når vi kom opp i høyden ser vi enda spor etter storbrannen i fjor.

Brente bjørker som står standhaftig i det nye, friske gresset…

Her har nok en sauebukk endt sine dager…

 

På toppen møttes vi av en fantastisk utsikt over hele Sokndal sentrum! Fikk ikke tatt så mange fine bilder uten elever på, men du ser litt av utsikten nedenfor.  

 

Disse skogene skal jeg helt sikkert utforske mer, og jeg må nok gjøre Blåfjellet til en av mine faste toppturer :).

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *