Babyshower og baking

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg tror aldri jeg har overrasket noen som har blitt så overrasket før! Andrea hadde ikke forventet denne samlingen nå i coronatida (selv om vi er på gult nivå).

Siden 2020 er året jeg skal bli mester-kake-pynter, passet det fint med en babyshower. Da er det jo ypperlig å lage noe vakkert og kreativt! Men tiden løp i fra meg, så jeg endte på muffins. Det første som gikk galt, var at røra fløt utover hele brettet (sikkert for dårlige former) Det andre som gikk galt var at jeg glemte en ingrediens i frostingen, så spennende marshmallow-frosting ble til vanlig smørkrem. Det tredje som gikk galt var at jeg ikke fikk til å sprøyte de vakre mønstrene jeg hadde tenkt til (må nok investere i en skikkelig sprøytepose også…)… Endte opp med å smøre kremen på med kniv. Haha, bedre lykke neste gang…

 

Uansett vakre muffins eller ikke… Vi hadde en nydelig dag i sola!

 

Vi gjettet på mageomkrets, sjokoladebleier, og fødselsdatoer….

Vi grillet og koste oss 🙂

 

Litt snacks må også til!

Veldig kjekt 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *