Stoffshopping i London

Categories A Hobby

Nå har jeg vært i London flere ganger, og trodde jeg hadde sett og opplevd “stoffmiljøet.” Den greieste plassen syntes å være Goldhawk road; der er det mange fantastiske butikker! Jeg kjøpte både det lyserosa, og det svart-sølv-glitrende stoffet der. Sistnevnte skal forhåpentligvis forvandles til en jule/nyttårskjole snart 🙂 

 

Men denne gangen snublet jeg over en perle av en butikk! Jeg oppdaget den ikke der før siste dagen, bare timer før hjemreise. Da gikk jeg innom butikken, som lå rett borti gata der vi bodde, i Hackney. Og jeg ble blown away av det varierte utvalget, og de utrolig snille prisene! Hele resten av stoffhaugen ble kjøpt der. De fleste stoffene lå på 15-25kr per meter (av de jeg har kjøpt). Men det med sommerfuglene på (et badetøy-stoff) kostet 60kr/m, og var dermed det dyreste jeg kjøpte. Det hadde sikkert vært tredoblede priser i Norge! Hvis du vil besøke dette under på jord, Woolcrest textiles, kan du finne dem på facebook HER

Nå er jeg supergira på å sy igjen, men må holde igjen til etter eksamen… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *