Tyvstartet på julebakst før desember

Categories F Lærerlivet

Julekaker er jo en innbarka norsk tradisjon! Så i år tok jeg med meg begge språkgruppene mine hjem (en gang hver) og bakte julekaker. De fikk trening i å lese oppskrift, følge skriftlige instrukser, og lærte masse ord som vi ikke kommer borti så ofte på skolen. 

Den ene gruppa laget også film hvor de forklarte hvordan man lager Anitas Trøfler (oppskrift her)

 

Jeg digger jobben min 🙂 

Utenom dette, har det ikke blitt mye julebakst enda. Men det kommer nok snart. Det er ikke grenser for hva jeg tror jeg skal få tid til etter at eksamen er ferdig xD Kun 3 dager igjen, så er det endelig over (for denne gang).  

God adventstid!

1 kommentar

1 thought on “Tyvstartet på julebakst før desember

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *