Æsj, noe nytt

Categories K Blogg

Jeg har, i en alder av 26 år, blitt så gammel at jeg ikke liker forandringer. I hvert fall ikke den tekniske typen. Jeg lider når jeg må kjøpe ny mobil, og flytte over kontakter, bilder og kalenderavtaler, og jeg holdt på å gi opp snapchat da de begynte med “stories”. Og nå har altså blogg.no bestemt seg for at de vil gå over til wordpress, og jeg kjenner et dypt, indre stønn over at designet mitt er borte, alle funksjonene og innleggene… Jeg har brukt mangfoldige timer over mange år på å få bloggen slik som jeg ville, og nå må jeg gjøre det i et helt nytt system. I mellomtiden (Det kan jo potensielt ta en stund) beklager jeg at bloggen ser meget kjedelig ut.

Det tar kanskje også litt ekstra tid før innlegg kommer. Nå er det flere ganger jeg ikke har klart å logge meg inn i det hele tatt, så dette trenger nok litt tilvenning. Men det er mye spennende som skjer om dagene. Det er bare å henge seg på!

1 kommentar

1 thought on “Æsj, noe nytt

  1. Jeg skjønner fortvilelsen din innmari godt for å si det sånn. Da det samme skjedde med meg for to-tre dager så var det en ikke helt ubetydelig del av meg som falt litt i kjelleren. Og da spesielt med tanke det noe fattige designet som det nå ser ut som alle blogg.no-bloggere, ihvertfall mer eller mindre, er tvunget til å ha.

    Men jeg håper så inderlig at du og de fleste andre bloggere likevel blir her inne fordi om. For helt ærlig, og jeg VET jeg høres litt egoistisk ut nå. Jeg personlig har på nytt begynt å trives her inne, og klart å venne meg til de nye tingene. Det hender fortsatt at jeg “sørger” litt over det gamle designet mitt, følgerslisten, muligheten til å få opp varsel når en blogger du har vært inne på bloggen til og kommentert omsider har svart deg, og et par andre ting. Men jeg har ihvertfall klart å finne en løsning på det aller meste som jeg forbannet meg ganske mye over tidligere denne uken.

    Og jeg håper altså at så mange som mulig vil fortsette å bruke blogg.no, slik at blogg.no vil fortsette å eksistere som plattform, slik at jeg kan fortsette å blogge her inne i gjerne 10 år til (har ti-årsjubileum ganske snart nå xD).

    Forresten. Når det kommer til det med å få varsel når bloggere du liker har publisert nye innlegg. Bloglovin (og Facebook) har ihvertfall blitt min løsning på det problemet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *