Krig om tiden, og et kjappt mat-tips :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Nå er eksamensleseperioden i gang. Det er innspurt og repetisjonslesing på gang. Men samtidig skal jeg balansere med sosialliv, oppgaveskriving, kreativitet, jobb og juleforberedelser. Denne uka har vi mye på tapetet! Kom hjem fra London i natt. I dag har jeg hatt elever hjemme og bakt. Onsdag skal jeg på teatertur til Stavanger, torsdag skal jeg pakke inn 48 adventsgaver. Fredag arrangerer vi konsert i stua vår med 20-30 gjester, og lørdag håper jeg på å få sydd litt. Så stakkars eksamenslesingen har mye konkurranse :/ 

Og da er det viktig å ha noe god mat for å holde motet oppe. Mitt beste tips er stekt-ris! Det er såå enkelt å lage, raskt, og deilig. Og man får brukt opp alt mulig av rester. Jeg har skrevet en oppskrift HER, men bruk det du har. 

Blogginnlegg fra london og hobbyrommet og alt mulig kommer etterhvert. Jeg ligger en uke etter med blogging, men det kommer i hvert fall “kronologisk”, mer eller mindre. So stay tuned 🙂 

1 kommentar

1 thought on “Krig om tiden, og et kjappt mat-tips :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *