En uke med både stress og gleder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vi har som sagt pyntet til jul allerede, og det skaper mye glede i hjertet. Men så har vi den baksiden at jeg hele tiden får pes fordi “det er for tidlig.” Vi hadde våre grunner til å gjøre det allerede nå, og jeg angrer ikke. Så får heller bare folk surmule litt xD

Torsdag var jeg nokså dårlig i formen. Småkvalm mesteparten av dagen, nesten litt småforkjøla. Og med alt for lite tid og energi til alt som skulle gjøres. Stakkars Thomas måtte forholde seg til en poddesur Ingrid hele ettermiddagen og kvelden. Vi kan vel skylde det på hormoner og humørsvingninger? I dag, fredag våknet jeg også med hodeverk, så jeg håper det går seg litt til utpå dagen… 

Men noe veldig positivt er jo at Londonturen står for døren! Hvis jeg bare klarer å legge bort stresset med reisen, blir det helt deilig å komme seg vekk litt, og komme skikkelig i gang med julegavene. 

Jeg tror det stresset som har sneket seg litt innpå den siste uka, handler mye om eksamen. Jeg har aldri følt meg så dum, eller lite forberedt til en eksamen. Nå er det enda heldigvis nesten to uker til. Men det er ikke det at jeg ikke har jobbet! Jeg har lest alt pensum relativt nøye, og deltatt på alle kollokviegrupper. Men allikevel så er bare pensum så innigranskaugen vanskelig… Gleder meg bare skikkelig til å ta juleferie fra dette studiet… 

Og som et resultat av alt dette, har flere ettermiddager blitt tilbrakt slik for oss begge:

Ninja er hvertfall oppe, da 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *