Jeg fant ut at noe var helt feil med kroppen min…

Categories D Familie

Natt til søndag la jeg meg til vanlig tid, og stod opp et par timer senere enn jeg pleier. Men ikke så unormalt til lørdag å være. Men natt til søndag la jeg meg klokka ni(!!) og sov helt til klokka 8. Det er altså 11 timer! Og jeg pleier ha nok med 8… (har fri mandag, derfor gikk dette an)

Det rareste var natt til mandagen. Da var jeg også trøtt, og la meg litt tidlig. Så sov jeg til klokka 4 på morgenkvisten, og da var det stopp. Ikke snakk om at jeg fikk sove et sekund lenger! Kroppen hadde fått overdose. Og slik gikk det til slutt til, at jeg stod opp klokka fem en tirsdag morgen, supersulten, og stekte meg to egg… Nevnte jeg at klokka var fem? Og at jeg ikke begynner å jobbe før kl. 8! 

Relatert bilde

BildeKilde

Så da begynte jeg med selvdiagnostisering. Og etter en oppramsing av symptomer, samt et lite google-søk var jeg nokså sikker på hva som feilte meg… Ikke noe dødelig, heldigvis, men snarere noe livbringende! 

 

For inni magen vokser det et ekte, lite, vakkert barn 🙂 

 

Bilderesultat for baby fetus

BildeKilde

Nå er det en stund siden vi fant det ut. Og vi gleder oss veldig! Det blir nok mer babysnakk etterhvert, uten at jeg skal bli helt mammablogg over natta… 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg fant ut at noe var helt feil med kroppen min…

  1. Ååå nei så utrolig stas! Gratulerer så mye, Ingrid!😀😀😀 Blir det kanskje mai-baby da? 🙂 Har termin i slutten av mai selv… 🙂

  2. Camilla Malvine: Ja, stor sjangs for det 🙂 Termin den tiende, foreløpig, men vi får se etter ultralyd… Så gøy da 😀 Gratulerer tilbake 🙂

  3. Så utrolig herlig <3 Ca 2 uker før meg da! Gleder meg ekstra til å følge bloggen din fremover :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *