Sykveld med favorittjentene!

Categories A Hobby

 

Jeg synes jeg får sydd alt for lite nå for tida, mye pga. studier som tar opp både kvelder og helger. Men da blir det enda kjekkere når jeg faktisk får det til 🙂 Denne kvelden fikk jeg ferdigstilt to prosjekter, og startet på et til. Andrea fikset på klær hun ikke var helt fornøyd med, og Hanna sydde noen barneklær til en gave. 

Jeg fikk tid til ei truse til meg selv i superbehagelig stoff! 

Og en body til gave. Endelig er det noen som skal få jente! Har nesten bare sydd gutteklær, siden både vennene mine og familien ser ut til å holde seg til hankjønn. 

Jeg har brukt et gratismønster jeg fant på pinterest, og lagt til skjørtekanten selv. Ble ganske fornøyd, men tror jeg vil prøve å gjøre det på en litt annen måte neste gang… Men den ble søt, da? <3

Hva driver du med på hobbyfronten, da? 🙂 

1 kommentar

1 thought on “Sykveld med favorittjentene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *