NO EXCUSES!

Categories H bok

Boktittel: No excuses!"No Excuses! - The Power of Self-Discipline" av Brian Tracy

Forfatter: Brian Tracy

Innhold: Boka handler om viktigheten selv-disiplin. Den fokuserer på å nå målene dine, og komme dit du vil her i livet innenfor områder som business, jobb, familie osv. 

Min mening: Jeg liker ikke verdigrunnlaget som ligger til grunn for denne boka. Den er veldig egoistisk rettet, og ser ut til å mene at du aldri vil bli lykkelig uten mer penger, og at du aldri skal være fornøyd; men alltid jobber for mer. Sånn bortsett fra det, er boka grei å forholde seg til og har gode tips når det gjelder å komme seg opp og fram. Jeg hørte den som lydbok. 

Terningkast: 2. Jeg anbefaler boka til deg som vil nå lengre i arbeidslivet.

Jeg leste også nylig The Principle of the path, som går litt i samme gata, men som jeg likte bedre. Dessuten må jeg anbefale den beste selv-hjelps-boka jeg har lest: the seven habits of highly effective people. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *