The principle of the path

Categories H bok

Boktittel: The principle of the path

 

Forfatter: Andy Stanley

"The Principle of the Path - How to Get from Where You Are to Where You Want to Be" av Andy Stanley 

Innhold: Boka handler om et prinsipp som vi alle egentlig kjenner til, men sjelden bruker. Det handler om hvilke valg vi tar i livet, for å komme dit vi ønsker.  

 

Min mening: Andy stanley skriver, som alltid, praktisk og konkret. Jeg blir minnet på mange viktige ting, som er lett å kompromissere i hverdagen. Jeg hørte boka som lydbok, men tror kanskje jeg hadde fått enda mer med meg dersom jeg leste den selv. 

 

Terningkast: 4. Bra, men ikke den beste “selvutvikligs-boka” jeg har lest. Jeg anbefaler boka til deg som føler at livet ikke går i den retningen du ønsker. Kan også nevne at forfatteren er kristen, men jeg tror at alle kan få noe ut av boka uansett hva du tror på. 

Jeg anbefaler også the 7 habits of highly effective people, som er noe av det beste i denne sjangeren. Dessuten, hvis du er leder av noe slag, kan jeg sterkt anbefale Andy Stanleys leadership podcast – du finner den på podcast-appen, eller på itunes. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *