Every Last Lie

Categories H bok

"Every Last Lie - A Gripping Novel of Psychological Suspense" av Mary Kubica

Boktittel: Every last lie

 

Forfatter: Mary Kubica

 

Innhold: Clara har nettopp mistet mannen sin, Nick, i en bilulykke. Heldigvis overlevde deres 4-år-gamle datter Macey. Men Macey har begynt å få mareritt om “det stygge mannen” og er plutselig livredd svarte biler. Er det noe mer ved denne saken allikevel?

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok. Den var litt langtekkelig. Jeg falt veldig for den første boka jeg leste av Kubica, men denne kan ikke måle seg. Helt ok, men ikke noe spesiell. Boka bytter forteller mellom Clara og Nick. Jeg liker ikke Clara så godt. Hun er (til sitt forsvar) selvsagt en kvinne i sorg, men det er litt slitsomt å høre hennes desperate tanker hele tiden. 

Terningkast: 4. Men det er en svak firer. Savner litt mer handling.

Anbefaler heller Don’t you cry av samme forfatter. 

BildeKilde

1 kommentar

1 thought on “Every Last Lie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *