Communicating for a change

Categories H bok

Seven Keys to Irresistible Communication.”

"Communicating for a Change - Seven Keys to Irresistible Communication (North Point Resources)" av Andy Stanley

Boktittel: Communicating for a change

 

Forfatter: Andy Stanley

 

Innhold: Andy Stanley gir oss på en lettlest og god måte flere nøkler til å bli bedre kommunikatorer. Første del av boka er skrevet som en lignelse hvor vi blir kjent med de 7 prinsippene på en lettfattelig måte, mens resten av boka underbygger disse poengene. 

Min mening: Jeg likte boka veldig godt! Jeg er med i et preken-team i menigheten, og kommer til å få nytte av boka hver gang jeg taler. 

Terningkast: 6. Anbefales til deg som på et eller annet vis skal tale, preke, dele noe, eller fortelle andakter i kristne sammenhenger. 

Jeg hørte denne boka som lydbok på audible. Greit med lydbok, men den var så bra at det frister litt å ha den i bokhylla også. Den fikk timene på jobb med å bære planter til å gå mye fortere! Den varte bare 5 timer, så nå har jeg begynt på en lydbok til… 

BildeKilde

Hva leser du? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Communicating for a change

  1. Takk for tips. 🙂 Jeg er selv kristen og synes den boka så veldig fin ut.
    Ellers leser jeg krim, men blir mest i påske og juletider. Er også glad i biografier, men blir mest fokus på pensum, spesielt i disse eksamenstider som nettopp har begynt.

  2. Minrefleksjon: Jeg har nylig fått øynene opp for krim. Leste Agatha Cristie som liten, og bestemte meg for at krim ikke var min greie. Men det viser seg at det bare er denne “gammeldagse” krimmen som ikke er helt meg 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *