Påskepynt og Avocadotre

Categories A Hobby

Ja, jeg innrømmer at jeg er treig når påskepynt-bildene kommer først etter påske. Men det har vært en travel “ferie” med jobbing hver dag (inkl. helger og helligdager). Så jeg føler meg litt unnskyldt. Jeg har kost meg veldig i år med å lage egg: både malt ved flere anledninger, og også brukt decupage på noen av eggene.  

 

Jeg vil også benytte anledningen til å vise dere hvor stor avocado-treet mitt har blitt! Vet at flere av dere lesere er litt plante-interessert. Dette treet har jeg plantet helt i fra avocadostein (det vil si, tre avocadosteiner), og har stelt den i ca 3 år før det nå har rukket helt opp til over vinduskarmen. 

Jeg har flere avocadotre, men dette er favoritten. Både fordi det er det største, men også fordi jeg har flettet stammene sammen. Tror det blir enda mer stilig fremover, når stammene blir enda tykkere…

Har du noen kort- eller langtidsprosjekter som du er litt opptatt av for tiden? 🙂 

Jeg har mange, og dette var to av dem..

6 kommentarer

6 thoughts on “Påskepynt og Avocadotre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *