Valentines og andre dager

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Valentinsdagen ble ikke feiret så voldsomt her i huset så mye som det faktum at kjøkkenet ble funksjonelt! Så på tirsdag lagde vi middag på det nye kjøkkenet for første gang! Det ble en enkel Tikka Masala. Føltes helt fantastisk å lage mat på et kjøkken igjen. I morgen går vi også over til ordentlige tallerkener og bestikk! Jeg og Thomas er ikke så vanvittig opptatt av valentines. Men vi elsker hverdagskjærligheten som kommer til syne når jeg begynner å bli småsyk, og får en kjempelang, trøstende klem. Eller når vi sammen ler av på de skjeve veggene i stua som ikke passer til de nye, rette materialene. Eller når vi legger oss, og Thomas holder rundt meg for å jage bort kulden fra dyna. 

Ellers er livet ganske godt. Jeg har noe å gjøre hver eneste dag, men får også tid til å gjøre litt i huset (oppvaskmaskinen har jobbet på spreng siden tirsdag, for alt må vaskes før det skal inn i skuffene.) Jeg har blitt veldig flink til å gå til jobb (som er måneds-målet mitt.) Og i går bestilte jeg og Andrea kamel-safari om to uker, i Marokko! 

Årets første middag fra kjøkkenet (da teller jeg ikke med maten vi laget i gangen i januar)

 

1 kommentar

1 thought on “Valentines og andre dager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *