Godt i gang med 2017!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Januar var en måned med ganske mye frustrasjon og stress. Men nå føler jeg virkelig at jeg har kommet inn i nyåret, og det begynner å skje veldig mye positivt og spennende. 

* Jeg syr ganske mye, og det er kjempegøy! Bilder kommer etterhvert 🙂

* Jeg har blitt Child Advocate for Compassion, og har en del ideer til hvordan jeg skal få vervet flere til å bli faddere 🙂

* Jeg har også fått en spennende jobb-mulighet som norsklærer for en voksen dame! Veldig gøy/spennende/utfordrende! 

* Kjøkkenet og stua er forbi rivningsfasen, og hver dag ser det bedre og bedre ut. Det er enda mye igjen å gjøre, men tre (av seks) vegger er oppe og tapetsert! Dessuten har vi(Les: Thomas) satt opp nesten halve kjøkkeninnredningen. I begynnelsen av neste uke kommer vinduene. 

* Jeg er leder i et talerteam som virkelig blomstrer, og vi får inn tre nye “lærlinger” dette halvåret. Føler at jeg virkelig vokser i denne tjenesten 🙂

Vil ikke avsløre for mye om kjøkkenet enda, men den andre halvdelen av stua (som ikke er halvferdig) ser slik ut: 

Badet må også lide av overbefolkning på grunn av masseflukt fra stua..

Blir herlig når alt faller på plass 🙂 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Godt i gang med 2017!

  1. ååå så utrolig spennende!
    gleder meg til å kjøpe hus selv, og begynne å innrede og pusse opp litt kanskje? 🙂
    masse lykke til, følger bloggen din fremover 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *