E-mail fra Gud

Categories H bok

"E-mail fra Gud til tenåringer" av Claire Cloninger

Boktittel: E-mail fra Gud til tenåringer

Forfatter: Claire Cloninger og Curt Cloninger.

Innhold: Boka har over 200 små andakter eller oppmuntringer på èn side. De er lette å lese og lette å forstå for tenåringer. Andaktene inneholder et bibelvers, og en forklaring til hvorfor dette er aktuelt. Formen på andakten er som et brev, eller en e-post skrevet direkte fra Gud til menneske.

Min mening: Mange gode stykker. Jeg vil absolutt anbefale boka til tenåringer. Boka skal motivere, oppmuntre, og styrke troen. Mye er basic, men jeg må si at enkelte av andaktene også gav meg en hel del! 

Terningkast: 5. Super andaktsbok for tenåringer. 

Jeg har hatt boka på sengekanten, og lest et par stykker hver kveld. Var heldig og fikk den på loppemarked til en tier 🙂

BildeKilde

4 kommentarer

4 thoughts on “E-mail fra Gud

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *