Topptur og topp humør

Categories E Natur og Turer

 

Alltid koselig å komme se ut litt. Alltid koselig å være med ei god venninne. Alltid koselig å spise kvikk lunsj. Alltid koselig når det begynner å bli vår! 

I dag er humøret på topp, og jeg ser at jeg har mye å være takknemlig for, og mye å bruke tid på. Jeg har blitt Child Advocate for Compassion, jeg skal snart reise til Marokko (beklager, jeg klarer bare ikke å la være å nevne det i alle innlegg), dessuten er jeg frisk, i gang med februar-målet mitt om å gå til jobb, og jevnt over bare fornøyd med livet. Nede i stua/kjøkkenet har Thomas begynt å tapetsere, deretter skal vi legge gulv, og så kan vi kanskje begynne å montere kjøkkenet i morgen! Fantastisk! 

Gleder meg sykt til å invitere gjester igjen (skikkelig, liksom). Nå krøller vi oss bare sammen i TV-stua. Det blir ikke helt det samme. 

sender et SMIL fra meg, Andrea, og Chessie 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Topptur og topp humør

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *