Mål for Februar

Categories B opplevelser og hverdagsliv

HVORDAN DET GIKK I JANUAR:

Målet mitt i januar var litt forsiktig og beskjedent, fordi jeg var mye syk, og måtte ha et mål jeg kunne klare. Målet var å trene fem ganger, og det klarte jeg. Trening gjelder som både styrketrening, eller jogging. Men jeg har prøvd å gjøre mest jogging, siden jeg trenger å få opp kondisjonen igjen. Så tar jeg heller noen styrkeøvelser mens jeg venter på at badekaret skal fylle seg. 

 

MÅL FOR FEBRUAR:

I februar vil jeg fortsette med å være mer i aktivitet. Februar har 28 dager, så målet mitt blir å gå til eller fra jobb, minst 28 ganger. Det betyr at jeg kan kjøre noen dager (dersom det er skikkelig dårlig vær, eller når jeg må rekke noe), men samtidig er planen å gå de fleste dagene. Det blir et stort fremskritt, for i januar har jeg blitt kjørt nesten hver dag (i hvert fall hver morgen). Jeg har kanskje gått hjem 4-6 ganger… Så dette vil hjelpe både på skritt-telleren, og samvittigheten. Og forhåpentligvis også på helsa 😉 


Håpet spirer 🙂
 

Ha en nydelig siste-tirsdag-i-januar! 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Mål for Februar

  1. Ida Øverland: Takk 🙂 Fikk en god start i dag i hvertfall 🙂 Satser på at jeg er ferdig med sjukdom for en stund, og at immunforsvaret har bygget seg opp litt 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *