Årets siste bok: Skyggenes Gate

Categories H bok

” ‘Ikke Dylan’. protesterte han sint. ‘Jeg heter ikke Dylan. Emma sank øyeblikkelig på kne foran sønnen og klemte hardt rundt de tynne armene hans. ‘Jo, det gjør du. Du heter Dylan Frost.'”

 

Boktittel: Skyggenes gate

Bilderesultat for skyggenes gate

Forfatter: Joy Fielding

 

Innhold: Emma er på flukt fra en fortid som hun alltid er redd vil innhente henne. Hva om mannen en gang finner henne? Kan hun klare å komme seg unna i tide? Jamie er drittlei sitt tragiske liv, men endelig ser det ut til å snu, idet hun treffer på drømmemannen som tar henne med på en spontan, romantisk roadtrip. De to jentene er i ferd med å møtes…

 

Min mening: Dette er den andre boka til Fielding jeg leser, og den imponerte akkurat like mye som den første. Fielding klarer å lure meg til å tro at jeg har forstått hva som vil skje – og så plutselig har jeg ikke det allikevel. Boka er spennende og nervepirrende. Jeg leste den ut på to dager. 

 

Terningkast: 5. Spennende, men noe brutal. Anbefales til deg som liker en thriller. 

 

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var den siste! 

Anbefaler også Joy Fieldings bok Løgner fra fortiden. 

 

BildeKilde

Ønsker alle et nydelig nytt år! Vi skal feire med gode venner hjemme hos oss i kveld.

4 kommentarer

4 thoughts on “Årets siste bok: Skyggenes Gate

  1. Gratulerer med å ha nådd nyttårsmålet ditt! Imponerende altså! 😀
    Godt nyttår til deg og Thomas:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *