Løgner fra fortiden

Categories H bok

“Hun sa at hun het Alison Simms. På det tidspunktet hadde jeg selvsagt ingen grunn til å tvile på henne.”

"Løgner fra fortiden" av Joy Fielding

Boktittel: Løgner fra fortiden

 

Forfatter: Joy Fielding

 

Innhold: Terry lever et ensomt liv. Hun bestemmer seg igjen for å prøve å leie ut annekset i hagen til en yngre kvinne som heter Alison. Men mystiske ting starter å skje etter at Alison har flyttet inn. Er det noen som et ute etter Terry? Eller Alison? Kan det være den gamle leieboeren – som plutselig forsvant uten å betale for seg?

 

Min mening: Jeg fikk tak i boka med en tilfeldighet, og merket med en gang jeg startet å lese, at den hadde potensiale. Spenningen økte gjennom hele boka idet man får flere spor og bange anelser. Men slutten inneholdt en heftig overraskelse, som gjorde at boka løftet seg et helt hakk for min del! Godt skrevet, troverdige og interessante karakterer, og en uventet twist. 

 

Terningkast: 5. Anbefalt for dere som liker en blanding av drama, mystikk og en smule krim. 

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 20. Vi er midt i uke 19, så dette går unna! Men er greit å være litt foran. Kanskje jeg kan våge meg på noen av de litt tyngre bøkene i ventehaugen etterhvert…

2 kommentarer

2 thoughts on “Løgner fra fortiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *