Strikket genser til meg selv

Categories A Hobby

Nå er det ganske lenge siden genseren ble ferdig, men det tok tid før jeg fikk tatt bilder, og blogget om det. Målet var å bli ferdig med den før jul, og det klarte jeg med god margin. Gøy å få til et så stort og skikkelig prosjekt. Føler meg som en “voksen” strikker nå. 

Oppskriften er fra drops, og jeg brukte Baby Merino som jeg kjøpte på salg. Jeg brukte fem farger, ikke ni som i oppskriften. Er veldig fornøyd med resultatet 🙂 Kjøpte garnet på salg på Garnius.no. 

Etterpå har det blitt mange små-prosjekter. Klarer ikke for mange store oppdrag rett etter hverandre…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Strikket genser til meg selv

  1. Hei Ingrid, Dette ble en kjempefin genser. Pent arbeid og flott sammensatte farger, synes jeg. Sikkert myk og deilig å bruke også. Merinoull er deilig. Håper du snart blir frisk og rask. Veldig kjedelig at du har blitt syk på nyåret. Har kost meg å kikket på boklisten din. Wow, så imponerende at du har lest så masse i 2016, og så variert. Spennende. Håper 2017 snart vil leve opp til forventingene et nytt år ofte bærer med seg 🙂

  2. fjellgeitbundingen: Ja, 2017 blir nok bra når jeg bare er på beina igjen 😉 Er litt bedre i dag enn i går… Men bøker blir nok noe redusert i fra i fjor… Kan ikke være like ambisiøs hvert år 😛 I hvert fall ikke mot det samme målet… i år tror jeg jeg vil ha mer fokus på matlaging – der har jeg mye å lære. Men det får vente til vi har kjøkken igjen :p
    Takk for skryt! Gøy å høre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *