Gjenferd

Categories H bok

Jeg har aldri klart å akseptere at noen mennesker er villige til å ødelegge andre menneskers liv bare for å tjene penger.”

 

Boktittel: Gjenferd

"Gjenferd" av Jo Nesbø

Forfatter: Jo Nesbø

 

Innhold: Harry Hole er tilbake i Oslo for å få sønnen sin frikjent fra en forbrytelse han er dømt for. Men blir fort innblandet i noe som er mye, mye større…Narkotika, kjærlighet og maktkamp i en salig blanding. 

 

Min mening: Jeg har lenge lurt på om Jo Nesbø er noe for meg. Inntrykket etter de første kapitlene var at det er for rått, for direkte, for mørkt. Men etterhvert som jeg leste, ble jeg mer og mer fenget av mysteriet – og må innrømme at det er en genial krim, Velskrevet og spennende, med flere overraskende tvister.

 

Terningkast: 4. Spennende! 

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 46.

4 kommentarer

4 thoughts on “Gjenferd

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *