God ny uke :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne helga var akkurat slik den skulle være! Travel, men bra. Og det ble også litt tid til å slappe av. Fredag hadde vi hjemmelaget pizza og gjester, lørdag hadde jeg først et møte for taler-teamet, og så talte jeg på ungdomsmøtet, og følte faktisk at det gikk nokså bra. Søndag var kanskje min favoritt-dag fordi jeg ikke hadde noe jeg måtte gjøre. Vi endte opp med å gå på søndagsmøtet, rydde en del, traff ei venninne, vasket opp, laget middag, så film, bakte boller, og kjørte en runde for å dele ut overflødig bakst 🙂 Skikkelig koselig, og nå er jeg klar for en ny uke!

Tenk at vi allerede er på vei mot advent i rekordfart!

Hvordan var din helg?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *