Fornøyd i rotet :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En noe ufrivillig bloggpause oppstod denne uka, siden jeg har hatt det ganske travelt, ikke har tatt meg tid til å legge inn nye bilder på pcen, ikke har sittet så mye med pcen, ikke har hatt noe overskudd, og heller ikke har hatt så enormt mye viktig å si. Samtidig har det da altså bygget seg opp en del ting jeg vil blogge om, så det er en viss sjanse for at jeg kommer i gang med en et-innlegg-til-dagen-rytme igjen. 

Sånn ser spisebordet ut akkurat nå. Stua som helhet står egentlig godt i stil. Som dere kan se, rydder vi. 

 

Jeg er egentlig fornøyd med dagens innsats. Enda en uke på jobb er vel gjennomført, jeg har fått bakt julekaker og julesnop, hørt julemusikk og drukket julebrus, og kort fortalt fått igjen julestemningen som nesten hadde kommet bort. Dessuten tok jeg og Thomas et raid i huset nå i kveld(ikke ferdig), pluss at vi fikk laget noen nye badebomber (de vi lagde første gangen ble en stor suksess! Se resultatet HER.) De neste dagene kommer det antagelig noen hobbyinnlegg, noen bokinnlegg, og muligens en dose med jule-innlegg 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fornøyd i rotet :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *