One day well spent!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Søndag fikk jeg vanvittig mye ut av! Den startet nokså tidlig (våknet kl 7) Jeg fikk vasket klær, spist havregrøt med bær plukket i hagen, lukt litt i et bed, blogget, luftet hunden, og pakket ut siste rest fra reisen; alt dette før mannen stod opp. Så fikk jeg (etter frokost) med meg ham på fisketur. Vi gikk et lite stykke, og koste oss i super-vær! Så det gjorde ikke noe at vi ikke fikk fisk.  

Vi fikk også tid til badetur med et vennepar. Vannet var herlig, og stemningen god.

Tross det fine været, rigget jeg og Thomas oss til i TV-stua med en romantisk komedie, chips, og albansk snop ei stund. Fikk hengt opp enda en klesvask, spist middag (med hjemmegrodde poteter!), og gått tur med lillebror og hunden, før vi skulle på besøk til Charlotte og Renè (allerede nevnte vennepar). Der fikk vi god oppvartning, før vi bestemte oss for å gå på kvelds-bytur i Egersund for å fange Pokèmon. Moro å se alle de forskjellige folkene med nesa trykket i mobilen, både på sykler, benker, i biler, eller vandrende rundt i små gjenger. WOW, jeg føler at jeg har fått tid til utrolig mye på min første hele dag hjemme!

 

Kunne ønske alle dager var som denne. Men i dag (og i går) må jeg jobbe. Frister lite, men penger må til for alt som skal gjøres (både reiser og oppussing). Så jeg får bare stå på! Håper du også får en fin dag 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “One day well spent!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *