Planer for påskeferien

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det kun to dager med jobb igjen før påsken! Jo, jeg skal jo jobbe litt i påsken også (de ekstra pengene vil bli spesielt godt motatt denne måneden!!), men det er allikevel et avbrekk fra hverdagen. Og det er masse kjekt som skal skje 🙂

Jeg har snart planer for alle ettermiddagene i påskeuka. Første helga får vi besøk av papsen, pluss at vi allerede passer hunden Rexi til over helga. Og i uka skal jeg ha jesusgruppe, forening, og treffe igjen noen venninner som kommer hjem fra studiene i ferien. Gleder meg masse til å få mest mulig ut av ferien 🙂

På kveldstid prøver jeg også å få tid til litt lesing og litt hekling hver dag. Lager meg noe påskepynt, pluss at jeg har et ambisiøst mål om å klare å lese femti bøker i år. (ca en i uken). Da teller ikke bibellesning (må være nye bøker som ikke er lest før). Jeg ligger allerede litt bak denne planen 😛 

5 kommentarer

5 thoughts on “Planer for påskeferien

  1. Gøy at det snart er påskeferie ja! da skal jeg på fjellet med familien, stå ski, grille, osv. 😀
    høres ut som fine planer du har også da. Kjekt å være opptatt med venner og familie ++ når man først har tid og kan ^^

  2. fjellgeitbundingen: Hehe, ja de bøkene vet jeg ikke om jeg klarer 😛 Mannen og heklingen gir omtrent like mye energi som det tar, så det er ikke noe problem. Jobbing er vel det eneste jeg godt kunne vært foruten 😛 hehe

  3. Henriette Celin: Høres kjekt ut! Skulle ønske jeg også kunne tatt meg en hytte/skitur! Det er utrolig lenge siden nå! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *