Romantisk piknik i hagen

Categories E Natur og Turer

I går var været på sitt aller, aller beste! Så da jeg kom hjem og fant Thomas i hagen, hadde jeg lite lyst til å være inne å lage mat i timevis. Så vi snekret sammen noe enkelt, og hadde piknik uti hagen. Sola varmet så godt at jeg faktisk kunne sitte i t-skjorte. Og det var helt fantastisk å kjenne våren på kroppen nå. 

Jeg kjenner meg veldig sliten denne uka – jeg vet ikke helt om det er fordi jeg er småsyk, eller fordi det snart er ferie. Men jeg nyter virkelig den styrken som ligger i sånne øyeblikk som dette 🙂

Etter pikniken var det full fart videre på neste punkt på sjekklista (jobb igjen, deretter venninnebesøk), men ei lita øy med lykke og solskinn gjør underverker for sjelen 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Romantisk piknik i hagen

  1. fjellgeitbundingen: I planteskolen hos moren min 🙂 Det er veldig travelt nå rett rundt påske, siden hagesenteret helst skal være ferdig til etter påske. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *