Vinterferien har virkelig gått kjempefort! Jeg har jobbet hver dag i planteskolen (som mamma eier). Jeg har trent en gang, og vært skikkelig gangsperr (støl) i tre dager. Jeg har vært på Jesusgruppe, og bandøvelse. Jeg har hatt Bente på filmkveld, og tantejenta Vilde på overnatting. Jeg har hatt sytreff med Helene,og fått sydd fòret til en dåpskjole (samt startet på to klesprosjekter til meg selv). Nå er det to dager igjen før jeg er tilbake i hverdagen, men jeg vet jammen ikke om jeg er helt klar! Det er så mye mer jeg har lyst til å gjøre…

Men i dag har jeg også mange planer.
* Jobbe noen timer. Vi trenger alle pengene vi kan få for at TV-stua skal bli ferdig! 

* Bake en kake til søndagsmøte i morgen. Det som er stress er at den må være glutenfri, og det har jeg virkelig ikke noe talent for. 

*spise taco og gå tur med Thomas sin familie. Hvis jeg får tid. 

* Øve kl 18, og synge på ungdomsmøte kl 20. Skal forresten også lede møtet denne gangen – det blir moro!

Har du mye eller lite program om dagene? 🙂

1 kommentar

1 thought on “Programmet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *