Våg å Elske

Categories H bok

 

 

 

Boktittel: Våg å Elske

 

Forfatter: Stephen og Alex Kendrick

  

Innhold: Våg å elske er en førtidagers utfordring til alle i et ekteskap. Hver dag har boken noen gode tips, og en konkret utfordring som man skal fullføre for å praktisere ubetinget kjærlighet. 

 

Min mening: Jeg prøvde å fullføre utfordringene i boka, og merket at til og med vårt ekteskap (som jeg regner som bra) har mange områder som kan forbedres. Boka har fått meg til å innse enda mer jeg kan gjøre for Thomas. Og enda mer hva betingelsesløs kjærlighet virkelig er. Likte boka bedre og bedre, og tror nok at alle ekteskap har noe å lære her. Helt bakerst i boka var også veldig mange nyttige tillegg. For eksempel “nøkler til effektiv bønn” og “spørsmål til ektefellen din”.

 

 

Terningkast: 5. Viktig og lettlest! Jeg anbefaler den til alle som er gift!

BildeKilde

 

Jeg anbefaler jeg også kjærlighetens fem språk som handler om hvordan man viser kjærlighet på en måte ektefellen vil forstå. Den driver vi å leser sammen nå. Du kan også gi en sjanse til Joyce Meyers bok, Hjelp jeg er gift.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *