starstruck (DIY t-skjorte)

Categories A Hobby

Å sy en t-skjorte er faktisk ikke så vanskelig. Denne er satt sammen av to firkanter (hovedkropp), et rektangel (nederste kanten), to ermer, og en halskant. Jeg sydde den på under tre timer. Prisen avhenger av stoffet, men en meter var omtrent nok. Jeg betalte ca 100kr/m for dette elastiske stoffet på ebay. Link HER. Det kan kjøpes i flere farger og med ulike mønstre. Dette var en bestilling, så jeg skal ikke beholde t-skjorta selv. 

Den er sydd etter samme mønster som Denne. Mønsteret fant jeg i boka handmade. Hvis du er intressert i sying, anbefaler jeg den. Den er grundig og enkel å forstå. Jeg var så heldig å få den til jul 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “starstruck (DIY t-skjorte)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *