Nysydd løs sommertopp

Categories A Hobby

Dette er første gangen jeg har sydd noe fra en bok (til tross for at jeg har flere sybøker). Og jeg må bare si at det var en suksess! Dette er til nå et av  plaggene jeg har brukt mest av de jeg har sydd selv. Et plagg som er utrolig behagelig, avslappet, men også fint. Kommer nok til å sy flere lignende i fremtiden…

Du finner oppskrift og mønster til denne og mange andre fine plagg i boka Handmade, som faktisk er laget av bloggere. Stor sannsynlighet for at jeg vil prøve meg på flere av disse oppskriftene i fremtiden 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “Nysydd løs sommertopp

  1. Oi, så utrolig fin den ble! 🙂 Den kledde du! Håper dere trives i nyhuset deres 🙂 Kjøkkenet ble veldig fint etter at dere malte det. Er ikke så mye som skal til før det blir mye bedre 🙂

  2. Oppigard: Tusen takk 🙂 Vi trives veldig godt, selv om det enda er mye å gjøre… Men herlig å ha noe permanent og eget 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *