En fantastisk tid på året!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I det siste har jeg blogget mye om ting jeg har gjort, og lite om hva som skjer akkurat nå. Så dette innlegget blir en liten oppsummering. 

Nå har våren endelig fått skikkelig tak, og det har blitt noen fine, solrike dager. Jeg benytter alle anledninger til å komme meg ut i naturen. Det er så herlig! Men anledningene står ikke akkurat i kø, siden jeg prøver å avslutte et skoleår samtidig som jeg jobber så mye som mulig i planteskolen, og noe som vikar også. Travle dager med andre ord!

 

Men på kristi himmelfartsdag tok jeg meg helt fri. Jeg sydde en singlett (bilde kommer), og gikk meg en lang tur alene med hunden – uten hast, og uten en konkret plan. Det var helt fantastisk. Resten av fritiden min forsvinner også skremmende fort. Turer, hobbyprosjekter, og husarbeid stjeler mye tid. Også har vi gjester støtt og stadig. Som i går. Da er jo fredagspizzaen et must, og den smaker best med gjester i hus. 

 

I går fikk jeg også gjort en annen gøy ting. Husker du at jeg skrev om geocaching? Det er et verdensomspennende spill hvor man bruker GPS til å finne gjemte ting  kalt cacher. Og i går gjemte jeg min første cache! Hvis du vil finne den, søker du på koden GC5VHY2 på geocaching.com. Cachen inneholder noen bytteting, og en loggbok. Dette har jeg fått smaken på, og jeg tror ikke det blir den siste. Den neste cachen jeg gjemmer skal nok også være en del vanskeligere å finne…


Bilde tatt på en tur til Hellersheia i Jøssingfjord. Anbefales 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “En fantastisk tid på året!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *