Ebay-kupp!

Categories O interessa

I dette innlegget har jeg samlet noen av de gode kjøpene jeg har gjort på ebay. Klikk på overskriften for å komme til varen. Prisene kan variere noe fordi kursene varierer.

 

Hjerteformet smykkestativ

Dette er helt genialt til å organisere øredobbene mine! Jeg har samlet alle her 🙂 Stativet koster omtrent 115kr

 

Magisk Leppestift

Denne leppestiften er først grønn, men når du tar den på, fremhever den de naturlige fargestoffene i leppen din. Så får du en rød/rosafarge som passer perfekt til din hudfarge! Skikkelig stilig. Men jeg oppdaget at den kan bli altfor intens dersom man tar på mange lag – da ble den knallrød. Jeg så meg ikke i speilet, men brukte den omtrent som en lypsyl, for den var så behagelig. Var litt flaut når jeg endelig så meg i speilet – men heldigvis var jeg bare hjemme. Koster ca 12 kroner.

 

 

Behagelig, og pent elastisk stoff

Kjøpte dette til å sy en kjole, og kan gjerne tenke meg å kjøpe mer til f.eks. t-skjorte eller pysj. Forhandleren har mange lignende elastiske stoffer i ulike farger. Prisen er helt ok, ca 100kr pr meter. Mindre dersom man kjøper mer. De ensfargede stoffene er også billigere. 

 

Klokke

Kostet meg 14 kr. Har kjøpt den to ganger før i ulike farger. Den ene av dem var sekundviseren litt løs på, men de andre viserne fungerer. Reima på den ene har blitt nokså slitt etter ca 2-3 måneders bruk. Men virkelig verdt prisen – jeg har fått mange positive kommentarer på den, og har bestilt en ny en nå, siden min er slitt. 

Selvlysende neglelakk

Denne er ganske gjennomsiktig, så blir best med hvit neglelakk under, eller i flere lag. Morsomt at den lyser i mørket, men ikke verdens beste kvalitet. Koster ca 11kr.

Ønsker dere flere slike innlegg? Jeg er ganske glad i å handle på nettet – det er jo så billig, og så mye gøy man kan finne! 😀

1 kommentar

1 thought on “Ebay-kupp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *