Bursdag og Oppdatering

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg bakt min første gulrotkake, og laget noe rips-is som ligger klar i fryseren. Jeg har nemlig bursdag i dag! Feiringen  blir på fredag, men vi får nok litt familiebesøk i kveld.  

På skolen har vi startet med arkitektur, og vi har en gruppeoppgave om å designe hus. Min gruppe lager et åttekantet hus, faktisk. Neste uke skal jeg i praksis, så tempoet kommer til å være høyt fremover. 

Da er det kanskje litt upraktisk at jeg begynner å bli tett i hodet og vond i halsen? Usj. Det passer aldri godt med en forkjølelse…Men, Men. Nå bærer det på jobb. Og så er jeg nok klar for gjester i kveldinga igjen 🙂

14 kommentarer

14 thoughts on “Bursdag og Oppdatering

  1. Oppigard: Tusen takk 🙂 Ser ut som om jeg må gjennom det.. Men det går seg nok til 😉 Dagen i går ble i hvertfall god, ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *