Hjemmelagede kort

Categories A Hobby

Det er utrolig koselig å gi hjemmelagede kort til folk når det kommer noen anledninger. Det har blitt mindre og mindre med årene at jeg setter meg ned for å lage kort – men det er veldig kjekt de gangene jeg faktisk får tid! Da har man også et lite lager når en bursdag kommer uventet på…

Denne gangen ville jeg prøve noe jeg så på et kort som Bestemor hadde fått til jul. Lage et tredimensjonalt kort som kan stå. Og jammenmeg fikk jeg det sånn tålig til også… Det er kanskje ikke så godt i se, men det ytterste laget står en cm lenger ut enn resten når kortet står oppreist.

¨

 

Slik ser kortene ut når de ligger sammenslått. Og det er plass til å skrive både på innsiden, og på baksiden om man ønsker det. 

Enkelt, og personlig. Hva synes du?

Pleier du å lage kortene dine selv?

7 kommentarer

7 thoughts on “Hjemmelagede kort

  1. Ann: Ja 🙂 Man må liksom sette av tid.. Jeg passet på å gjøre det når jeg hadde besøk av tantejenta – da blir det to fluer i en smekk 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *