Et oppgjør med avhengigheter!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er vi kommet vel ut i midten av vinterferien, og foreløpig vurdering er: Dette trengte jeg! Etter en stressende skolehverdag, en stressende Londontur, og en stressende eksamen var det fantastisk å ha en uke til å bare jobbe og slappe av. 

Jeg har forresten begynt et nytt og sunnere liv. Etter en stor skuffelse på vekta har jeg nå motivasjonen jeg trenger til planen jeg la for noen dager siden. Så jeg skal faste i fra godteri helt til påske. Det blir en svak etterligning av den katolske fasten som var/er i fra fastlavn til påske. Men jeg trenger virkelig å bli mindre avhengig. I tillegg er jeg allerede godt igang med trening nå. En til to ganger i uka går jeg på FitClub – en super trening for hele kroppen. Det føles kjempegodt (etterpå). Så jeg håper virkelig dette vil dra med seg resultater. 

 

Ellers har jeg hatt litt besøk av tantejenta, Vilde, nå i ferien. Vi har hatt husmøte hos oss, og kveldsmat hos et vennepar. Dagene er med andre ord ganske fulle av kjekke ting. Og det kan jeg like 🙂

Forresten. Når det gjelder avhengigheter, må jeg inrømme at det finnes et spill. Et teit mobilspill. Og det vil liksom ikke gi slipp. Jeg er ikke helt klar til å slutte å spille enda. Så hvis du trenger en irriterende tidstyv, prøv appen The Tribez.

 

Hva er dine avhengigheter, eller dårlige vaner? 🙂

1 kommentar

1 thought on “Et oppgjør med avhengigheter!

  1. Haha, flira litt.. Min er vel å lese blogger, skrive blogg. Men det er ikke bare negativt heller, mer kjedelig når det blir slik at man føler man “vil” gjøre det. Av og til på bekostning av mer fornuftige gjøremål..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *